21 Oktober

Heren 1, Niets is onmogelijk

Samen met Marc Willinge Prins kwam Jaap Waisvisz deze zomer in beeld bij H1. Het team had op dat moment nog maar een handjevol spelers en was zelfs al voor de competitie uitgeschreven. "Aan ons werd gevraagd om een H1 samen te stellen en om met dit team deel te gaan nemen in de derde klasse van de competitie. Marc en ik houden van uitdagingen. Daarnaast wilden wij, als goede vrienden, graag een keer samenwerken. De uitdaging was daarom snel aangenomen."

"Het werden hectische weken, zo voor de start van de competitie. Ik heb heel wat telefoontjes gepleegd met toekomstige en potentiƫle spelers. Marc en ik hadden een duidelijk beeld. Maar hoe krijg je spelers weer enthousiast? Zonder voorbereiding en nog niet in volledige samenstelling zijn we begonnen aan de competitie".

"Inmiddels staat er een compleet H1. We hebben echt een goed team en elke wedstrijd zien we het team groeien. We hebben ondertussen onze vuurdoop gehad tegen de koplopers. Nu zijn we klaar om de wedstrijden naar onze hand te zetten".

"Helaas ligt de competitie nu stil. Het volledige team samen trainen is ook niet mogelijk. Toch willen we ervoor zorgen dat de mannen fit blijven. Ze krijgen persoonlijke training op kracht, conditie en techniek. Zo kunnen de mannen straks, als de competitie weer start, laten zien van H1 werkelijk in huis heeft. Met dit team kunnen we zomaar voor een verrassing gaan zorgen, niets is onmogelijk!"