18 Juni

Meet & Greet

Zaterdag 19 juni is het zover!

Als MHCZ-er ga je fijn kennismaken in je nieuwe team! Misschien is de trainer ook al bekend en kun je lekker even tegen een balletje slaan. Kom op tijd, maar niet te vroeg en ga direct naar het goede veld. Na afloop is er vanzelfsprekend ranja.

Voor ouders geldt: gezellig dat we jullie weer op en rondom de velden zien! De ouders van de meisjesteams gaan verzamelen op veld 1 (de vakken lopen parallel aan de teamindelingen). De ouders van de jongensteam verzamelen op het terras.

Voor iedereen geldt: via de hoofdingang erin, via de achteruitgang er weer uit! Dit doen we zodat we de 1,5m kunnen blijven bewaken.

Heb je vragen? De hele dag zijn TC-ers en andere vrijwilligers aanwezig om vragen te beantwoorden.

Samen houden we de club sportief en gezond