15 September

Basisregels blijven van kracht!!

Nieuws afbeelding De persconferentie heeft er voor gezorgd dat we weer fijn met elkaar kunnen sporten. Een aantal zaken blijft van belang. We zetten ze op rij voor je.

• Blijf thuis bij klachten en laat je direct testen.
  • Was regelmatig je handen goed.
  • De basisregel om verplicht anderhalve meter afstand te houden is veranderd in een dringend advies. Wees dus ook op de vereniging verstandig en geef elkaar de ruimte.
  • Op en rondom de banken vervalt tijdens de wedstrijd de verplichting tot het hebben van anderhalve meter afstand per 25 september en niet eerder.
  • De stickcheck bij de line-up blijf van toepassing (géén shakehands).
Al met al heel veel verbeteringen voor de hockeywedstrijden en trainingen. En dat is goed nieuws. We blijven iedereen vragen de richtlijnen op te volgen.