25 Oktober

Barhulpouders ingedeeld

Indeling
Gisteren zijn wedstrijdindelingen bekend geworden voor het vervolg van de competitie. Direct daarna zijn we gestart met de indeling van arbitrage en bardiensten. De indelingen tbv arbitrage worden op korte termijn verwacht, die van de bardiensten voor aanstaande zaterdag zijn zojuist bekend gemaakt.

Hulpouder
Ouders waarvan het kind thuisspeelt, worden bij toerbeurt ingedeeld om hulpouder achter de bar te zijn. Op die manier zorg je er als ouder voor, dat je je steentje kunt bijdragen aan de club van je kind(eren). Het draaien van een bardienst op het moment dat je kind thuis speelt, en het rijden naar een uitwedstrijd, is één van onderdelen van onze huisregels, en vormt daarmee een verplicht onderdeel. Ben je verhinderd? Zorg dan voor een vervanger. Je wordt dan zo snel mogelijk weer opnieuw ingedeeld.

Dank alvast voor de medewerking

Team Horeca