14 Januari

Persconferentie 14 januari

Zaalcompetitie dit weekend

Zoals net bekend geworden, mogen er (nog) geen wedstrijden tegen andere clubs worden gespeeld. Dit betekent dat er zaterdag 15 januari en zondag 16 januari geen zaalcompetitie is. Dank aan iedereen die wel startklaar stond om te fluiten, zaalwacht te zijn etc.

Buitensport

Qua buitensporten is vanaf zaterdag 15 januari wel meer mogelijk. We mogen weer sporten na 20u, en dat is fijn! We draaien volgende week een rooster met ook trainingen na 20 uur. Iedereen bedankt voor de flexibiliteit afgelopen week.

Zaaltrainen

Zaaltrainen mag wel volgens de regels. Echter, een deel van de gereserveerde zalen is niet te gebruiken vanwege de boostercampagne. Daarnaast zit er natuurlijk een risico aan het zaaltrainen, en kiezen we voor trainen in de buitenlucht. Dit kan ook zolang er nog geen zaalwedstrijden zijn.

Hoe verder?

Dit weekend nemen we alle nieuwe maatregelen en gevolgen onder de loep. We komen met nadere berichten. Voor (gewijzigde) trainingstijden etc. raden we aan om LISA goed in de gaten te houden.