7 Juli

Plannen Oefenwedstrijden

Coaches:

Graag het volgende voor het plannen van een oefenwedstrijd voor je team.

• Verzoek aan coaches die zelf oefenwedstrijden plannen, zowel UIT als THUIS, om dat door te geven aan het wedstrijdsecretariaat.
  • Voor de wedstrijden op zaterdag bij het wedstrijdsecretariaat junioren, Petra de Haas. Email: [email protected]
  • Voor de wedstrijden op zondag bij het wedstrijdsecretariaat senioren, Albert Gasseling. Email: [email protected]
  • Voor tijden en velden raadpleeg bijgevoegd schema. In dit schema is te zien welke tijden en velden nog beschikbaar/bezet zijn.
  • Rood : veld en tijd bezet en wedstrijd definitief. De wedstrijd zal ik in Lisa toevoegen.
  • Geel : veld en tijd gereserveerd onder voorbehoud. Graag z.s.m. doorgeven als de wedstrijd definitief is of niet doorgaat.
  • Groen : veld en tijd beschikbaar.
  • In principe: ‘wie het eerst komt, die het eerst maalt”
  • Voor zaterdag 1 september liefst geen 3-luik van selectieteams met 2 andere teams, gezien de beperkte veldruimte, tenzij het beperkt tot eenzelfde tijdslot als 1 reguliere wedstrijd.
  • Zoals andere jaren, zullen er weer oefenwedstrijden ingepland worden op zaterdag 1 september voor de teams junioren A t/m D, behalve de eerste-elftallen.
  • Het veld/tijd schema voor 18 augustus, 25 augustus en 1 september zal elke week een update geplaatst worden.
  • Het wedstrijdsecretariaat is elke dag bereikbaar voor vragen. Vanaf 25 juli t/m 12 augustus zal ik (Petra) telefonisch niet bereikbaar zijn. De mail wordt wel gelezen maar zal niet in de gelegenheid zijn om direct een antwoord te geven dit i.v.m. mijn vakantie. Graag hier rekening mee houden.
  • Schema is bijgevoegd.

Dank jullie wel