18 Juli

Spelregelcursus

Beste leden van de nieuwe C- en B-teams,

De teamsamenstellingen zijn bekend, sommige nieuwe teams zijn al fanatiek aan het trainen en we willen je graag informeren over het volgende. We gaan bij MHCZ starten met de spelregelcursus. Het goed afsluiten van deze cursus levert je een scheidsrechterskaart op. Als lid van de KNHB ben je verplicht een scheidsrechterskaart te halen. En omdat we dit belangrijk vinden bij MHCZ starten we hier op tijd mee. Je kunt er namelijk je spelregelkennis vergroten, en da’s mooi meegenomen, nietwaar?

Deelname aan de spelregelcurus is verplicht voor de volgende leden:
Team B: Alle junioren die na de zomer in een B-team zitten en hun kaart nog niet hebben.
Team C: Alle junioren die na de zomer 2e-jaars C zijn (ben je eerste jaars C, dan mag je ook meedoen!)

Staat jouw team hierboven genoemd?
Beantwoord dan zo snel mogelijk de mail die je van ons ontvangt, zodat we jou toegang kunnen geven tot de cursus. Heb je medio augustus nog geen mail ontvangen? Neem ook dan contact met ons op.

De spelregelcursus volg je via e-learning
Met deze cursus krijg je snel alle belangrijke spelregels onder de knie. Daarnaast wordt er bij de e-learning gebruikt gemaakt van foto’s en video’s om de spelregels duidelijk uit te leggen.

De cursus wordt afgesloten met een schriftelijk examen
Dit examen zal worden afgenomen op het Isendoorn College, dus buiten het clubhuis van MHCZ. Het examen duurt ongeveer 30 minuten. Zorg dat je op tijd aanwezig bent, zodat we ook op tijd kunnen beginnen. De examens worden gepland in de tweede helft van september, de data worden nog bekend gemaakt.

Ook geïnteresseerd?
Mocht je als coach, ouder of (andere) vrijwilliger ook graag de cursus willen volgen, neem dan -geheel vrijblijvend- contact op met de scheidsrechterscommissie.
Voor overige vragen kun je natuurlijk ook altijd contact opnemen met de scheidsrechterscommissie.

Met vriendelijke groet,

Scheidsrechterscommissie MHCZutphen