11 September

inschrijven zaalhockey

Beste leden,

Nog een paar dagen om je in te schrijven voor zaalhockey. Schrijf je nu in voor zaalhockey!

Junioren en 8-tallen kunnen zich weer inschrijven voor de zaalhockeycompetitie.

Log in via de website met je eigen lidnummer en wachtwoord.

In het nieuwe scherm zie je bovenaan in het oranje gedeelte CLUB klik dat aan en dan zie je rechts EVENEMENTEN staan en daar kan je jezelf aanmelden voor de zaalhockey competitie.

Zaalhockey is een leuke variant op veldhockey die in de wintermaanden op zaterdag en zondag wordt gespeeld. Het spel is snel, dynamisch en uitstekend voor de ontwikkeling van technische en tactische vaardigheden. Een ander groot voordeel is dat er gewoon gehockeyd kan worden in de winter. Bovenal is zaalhockey erg leuk!

Voor de zaalhockey vragen we extra contributie van ongeveer 70 euro. Uitgangspunt voor de zaalteams zijn de veldteams. Het kan echter voorkomen dat hierin geschoven wordt.

Graag voor 15 september inschrijven. Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Edward van der Leur