27 Oktober

Grote clubactie, tot 11 november tijd om loten te verkopen

Beste E-F-D en Basistrainingleden!

We hopen dat jullie de afgelopen weken flink aan het werk zijn geweest om loten te verkopen. Nog geen boekje gehad? Vraag dan nog snel bij je coach of trainer of je boekjes kunt krijgen.
Zijn je boekjes vol en wil je er meer? Vraag dan ook je coach of trainer naar extra boekjes.

Heb je je best gedaan en zijn de boekjes vol? Stop ze dan in de doos met 'Schatkistjes' bij de bar.

Je hebt nog een paar weken om loten te verkopen, en dat is wel zo fijn.
Want! Hoe meer loten er verkocht worden, hoe meer er voor de club overblijft. En dat willen we toch allemaal? En... je kunt nog steeds ideetjes mailen wat we met de opbrengst kunnen doen. Gewoon doen. Succes met de laatste verkoop.

Reageer op het nieuws