10 Oktober

Meet, Greet, Groen!

Het is jullie deze week vast opgevallen. De groenvrijwilligers hebben er voor gezorgd dat ons sportterrein er weer spic-and-span uitziet. Zondagochtend, tijdens voortreffelijke weersomstandigheden, is het onkruid gewied, de heg gekortwiekt en het terras weer netjes gemaakt. Onder het mom 'vele handen maken licht werk', was het een prima zondag 'work-out'.

Deze vrijwilligers hebben zich aangemeld tijdens de Meet & Greet sessies, én hier vervolg aangegeven. Heel mooi. Groenvrijwilligers, dank je wel.

Mocht jij als vrijwilliger je handen uit de mouwen willen steken, en we kunnen heel veel doeners gebruiken, voor incidentele en structurele klussen, laat het ons dan snel weten. Want zonder vrijwilligers hou je je sportvereniging niet draaiende. Stuur je mail naar: [email protected].

Bestuur MHCZ