1 December

FAQ, update 01-12-18 21.00

Vandaag zijn mails verzonden over de contributie. Dit leverde direct veel leeswerk op voor de penningmeester die in de voorbereiding al razend druk was. Voor de duidelijkheid zetten we meest gestelde vragen en antwoorden  op rij:

Vraag 1, Opzegging:
Ik heb (tussentijds) opgezegd en ontvang nu toch een factuur voor het volledige seizoen.

Antwoord:
Heb je na 1 mei 2018 opgezegd? Dan klopt het dat je een factuur krijgt voor het volledige seizoen 2018-2019. Je bent verplicht te betalen (zie clubregels). Opzeggingen vóór 1 mei 2018 zijn verwerkt, je bent  uitgeschreven. (In het nieuwe seizoen dien je voor 1 juni 2019 op te zeggen).

Vraag 2, Studenttarief:
Ik ben student en heb een factuur gekregen gebaseerd op het seniortarief, klopt dit?

Antwoord:
Als je voor 8 november jl géén bewijs van inschrijving hebt ingestuurd, klopt dit. Je staat dan als seniorlid ingeschreven met het bijbehorende tarief. Hoewel we vinden dat iedereen voldoende tijd heeft gehad om dit bewijs in te sturen, is besloten dat iedere student die dit weekend, vóór zondag 2 december 23.59 uur een bewijs stuurt naar de penningmeester, een correctie krijgt op de factuur. Daarna verwerken we geen wijzigingen meer en betaal je het seniortarief.

Vraag 3, Individuele afspraak?:
Ik heb met een coördinator, trainer of iemand anders een afspraak over een aangepast tarief. Dit zie ik niet terug op de factuur.

Antwoord:
Schriftelijke financiële afspraken die zijn gemaakt tussen jou en de penningmeester, en akkoord bevonden, worden verwerkt. Alleen die! Andere afspraken die te maken hebben met de contributie worden niet verwerkt.

Vraag 4, Blessure:
Ik ben geblesseerd en kan niet mee doen met training(en) en wedstrijd(en), krijg ik nu een aangepaste factuur?

Antwoord:
We hopen dat je snel opknapt en weer mee kunt doen. Je krijgt echter geen aangepaste factuur en we gaan er vanuit dat je voor het hele seizoen je contributie voldoet.

Vraag 5, Geen mail:
Ik heb vandaag geen mail ontvangen, hoe kan dat?

Antwoord:
Check de mail bij je dochter/zoon. Waarschijnlijk is dát het primair vermelde adres dat gebruikt is voor ClubCollect.

We vertrouwen erop dat we op deze manier duidelijk zijn over de contributiebetalingen. Vragen die beantwoord worden in de FAQ of het contributieoverzicht, kunnen we helaas niet individueel beantwoorden. Lees daarom het contributieoverzicht en de ALV-notulen goed door. Ze geven vrijwel overal antwoord op.

Overigens hebben we vandaag al contributiebetalingen binnen gekregen.
Dank voor deze snelle acties!

Bestuur MHCZ

Bijlage