3 Maart

Start van het seizoen

Deze week starten de reguliere trainingen weer, we hopen dat iedereen zin heeft in het vervolg van de competitie.
Ongeveer 20 vrijwilligers hebben de afgelopen maanden het volgende mogelijk gemaakt:
- veld 4 is gemaakt en kan vanaf maandag 4 maart weer gebruikt worden;
- veld 1 en 2 worden midden maart gekeurd;
- de dugout op veld 2 is gerepareerd;
- scheidsrechters zijn ingepland voor wedstrijden;
- er is opnieuw een scheidsrechtersexamen gepland (6 maart as);
- het trainingsschema is aangepast;
- de opening en sluiting van de clubpoort doordeweeks is geregeld tijdens trainingstijden;
- de wedstrijden zijn tot en met april ingepland;
- de bardiensten en rijbeurten zijn ingepland;
- etc.etc.

De afgelopen periode is ook een aanzet gedaan om het hockeytechnisch beleidsplan te updaten. Er is ongelooflijk veel werk verricht om de administraties te verbeteren, en de contributies van de huidige en voorgaande (!) seizoenen te innen. Ook bij vervelende reacties bleven de vrijwilligers doorgaan, in het belang van de club.

Beste vrijwilligers, heel veel dank voor deze acties achter de schermen.

En aan allen die de afgelopen periode verbeteringen voorstelden doen we graag de volgende oproep. Blijf suggesties communiceren, werk voorstellen uit en pak deze constructief op, het liefst samen met andere nieuwe vrijwilligers. We kunnen meer met jullie denk- en doekracht. Jouw plan en uitwerking kun je sturen naar: [email protected]. We zijn benieuwd welke stappen we met elkaar kunnen zetten.

Samen houden we de club gezond en sportief!

MHCZutphen,
Liliane Schepers, Voorzitter