29 Maart

Update - Corona

Beste leden, vrijwilligers en andere betrokkenen van MHCZutphen,

Allereerst hopen wij dat een ieder in goede gezondheid verkeert.

Het bestuur heeft afgelopen week overleg gevoerd in verband met de aanhoudende zorgen rondom het coronavirus en de bijbehorende maatregelen, die ons allemaal privé, op het werk en op de sport raken.

Ook onze club wordt zwaar getroffen in deze hockeyloze periode waarbij ons hockeycomplex gesloten is. Geen trainingen, wedstrijden, clubhuis activiteiten of andere sportieve zaken; we missen de bedrijvigheid op de club enorm.

Wij zijn in afwachting op nadere berichtgeving of er na 6 april aanstaande de competitie voortgezet kan worden. Wij volgen hierbij als club de richtlijnen van KNHB en RIVM, evenals de adviezen van de gemeente Zutphen en het ministerie. Zodra er nieuwe informatie beschikbaar is, brengen wij jullie hiervan op de hoogte.

Wij willen iedereen sterkte wensen en hopen jullie op niet al te lange termijn weer persoonlijk te mogen begroeten op de club.

Het bestuur MHC Zutphen

Tips: Wil je weten hoe je thuis fit blijft? Bekijk de trainingen via:

https://hockey.nl/nieuws/de-sport/zo-blijf-je-thuis-fit-training-3-sluit-je-week-goed-af/ of plaats filmpjes op jullie eigen MHCZ-Instagrampagina, en laat anderen meegenieten!