23 September

Contributie 2021 - 2022, Studententarief, kom in actie

Check je mail-adres
Tijdens de ALV op 12 oktober a.s. worden de contributie-tarieven vastgesteld. De factuur wordt daarna gestuurd via ClubCollect: in het mailbericht dat je ontvangt staan de mogelijkheden aangegeven voor directe betaling of termijnbetaling. Het betaalverzoek van ClubCollect zenden we naar het eerst bij ons bekende email-adres (na inloggen op onze website MHC Zutphen zichtbaar onder "Profiel” / "Algemeen e-mail”).
Check de ontvangst van het bij ons bekende email-adres van de contributiefactuur. We zien vaak schoolmailadressen, deze worden niet altijd goed gelezen (LET OP: de factuur gaat niet naar het 2e adres "factuur/ouder e-mail”).

Studententarief
Dit seizoen kan er weer gebruik worden gemaakt van het studententarief. Om hiervoor in aanmerking te komen moet je ingeschreven staan voor een voltijd  MBO- of HBO-studie of WO-studie. Een middelbare scholier of een deeltijdstudent komt dus niet in aanmerking voor het studententarief. De minimumleeftijd voor toepassing van het studententarief is 18 jaar, de maximumleeftijd 24 jaar. Wil je in aanmerking komen voor het studententarief? Stuur dan een bewijs van je inschrijving voor studiejaar 2021-2022 of een recente studentenpas. Hierop moet duidelijk leesbaar zijn: je naam, het huidige studiejaar en de studierichting. Dit bewijs dient uiterlijk 8 oktober 2021 in ons bezit te zijn: [email protected]. Indien dit bewijs niet tijdig is gemaild, wordt het seniorentarief in rekening gebracht. Bewijzen die naar een ander adres worden gemaild, worden niet in behandeling genomen. Dus als je tegen een gereduceerd tarief wil hockeyen, kom in actie! Alvast bedankt voor je medewerking!

Met vriendelijke groet,
MHCZ Team Financiën