25 September

Open Dag en Roefeldag

Zondag 25 september was het Open Dag en Roefeldag. Met elkaar hebben de deelnemers genoten van het mooie hockeyspelletje!. Dank aan Corine, Jeroen, Gretha, Mila, Joke, Charlotte, Hidde, Zara, Pien, Veerle en Marc, die dit mogelijk maakten. We hopen binnenkort nieuwe jeugdleden te verwelkomen.

We zoeken ook nog seniorleden voor 7 x 7 hockey. Geen zin/tijd om in competitieverband te gaan hockeyen, maar wel een aantal keer op vrijdagavond in een gezellige sfeer? Meld je dan snel aan.

ps. Vertellen jullie het door hoe gezellig het was op de club? Interesse om te gaan hockeyen? Meld je aan via het inschrijfformulier op de website.

Samen houden we de club sportief en gezond

MHCZutphen bestaat 115 jaar, dit vieren we op 11-12-13 november