28 November

Grote Club Actie, wát een actie van onze jeugdleden!!

Vorige week zijn de prijzen uitgereikt aan de teams en leden die meegedaan hebben aan de Grote Clubactie.

In totaal hebben jullie 1.650 loten verkocht: dit is een opbrengst voor de club van bijna € 4.000,-. De club is daar heel erg blij mee! Het geld zal worden besteed aan de aanschaf van keepersmaterialen.

Jullie hebben allemaal heel erg je best gedaan, er zijn 3 teams en 14 leden die prijzen hebben gewonnen.

Het team JO12-1 heeft 335 loten verkocht: gemiddeld 22 per lid. Daarom mocht JO12-1 de eerste prijs in ontvangst nemen. Ze hebben gekozen om te gaan racen bij onze nieuwe sponsor Ultimate Drivz. Binnenkort gaan ze de simulatoren in!

Team JO10-1heeft 200 loten verkocht met 10 leden. Hiervoor werden ze beloond met de tweede prijs: op een nog te bepalen datum krijgen ze een hockey-clinic van spelers uit de Nederlandse jeugdselectie en aansluitend mag het team pannenkoeken eten in het clubhuis.

MO9-2 heeft 100 loten verkocht. Zij gaan binnenkort met het hele team naar de Cinemajestic voor een film met een hapje en drankje erbij.

Daarnaast zijn er prijzen uitgereikt aan leden: zij hebben meer dan 30 loten verkocht,Kyan zelfs 101! Kyan, Bing en Reinhard werden beloond met een Houx-bon. De bonnen van Van Zuijlen werden uitgereikt aan: Fannie, Jolie S., Milou R., Siem K., Melle, Annelot, Sophie B., Raoul, Bruno, Roos H. en Arwen.

Allemaal gefeliciteerd met jullie prijs!

Ook de organisatie van Grote Clubactie heeft prijzen voor de verkopers: als je meer dan 25 loten verkocht hebt, dan ontvang je een medaille. Deze medailles worden pas in december geleverd, dus graag nog even geduld.

En als je meer dan 40 loten verkoopt, maak je kans op het winnen van een Playstation 5, een fiets en op cadeaubonnen van Masita of Top1Toys! Hier krijgen de betreffende leden dan bericht van.

Nogmaals super bedankt voor jullie inzet!

Samen houden we de club sportief en gezond