10 Juni

JO14-3 KAMPIOEN

Hoe het ging..
Vandaag is de JO14-3 kampioen geworden in een erg spannende poule. 2 wedstrijden geleden moesten ze tegen Doetinchem. Een sterke tegenstander waar ze de 1e wedstrijd van verloren. Alle andere wedstrijden van zowel Doetinchem als Zutphen werden gewonnen!! Bij winst vandaag, zou Zutphen op gelijke hoogte komen. Jongens werden zelfs vanuit hun vakantieadres in Drenthe gebracht, that's the spirit. Doetinchem werd toen verslagen, maar hun doelsaldo was veel beter. Dus... werk aan de winkel vandaag.

Vandaag
De wedstrijd van Zutphen JO14 had vandaag 1 doel, met ruime cijfers winnen, en dat deden ze. En hoe!! Met 10-1 werd de tegenstander verslagen. Toen was het nagelbijten voor de Zutphense kanjers. Doetinchem wist dat ze met 6 doelpunten verschil moesten winnen, maar dat gebeurde niet. Door de verliespartij van Doetinchem werd Zutphen JO14-3 kampioen. Toppers!