Inschrijfformulier

Vul alsjeblieft het formulier in als je wil komen hockeyen bij MHCZ. We nemen dan contact met je op over de instroommogelijkheden. Uitleg hierover kun je hier lezen. Zonder inschrijving kunnen we je helaas niet plaatsen. Bij inschrijving worden je gegevens meteen opgenomen in onze database. Mocht na de proeftrainingen blijken dat je geen lid wilt worden dan verwijderen wij je gegevens uiteraard meteen weer uit onze database.

Hulp bij het inschrijfformulier

Financieel

• IBAN: MHC Zutphen int haar contributie via ClubCollect. In de eerste seizoenshelft ontvangt het lid een bericht van ClubCollect met de contributiefactuur met een betaalverzoek. Met het betaalverzoek kan het lid voor iedere nieuwe factuur kiezen hoe betaald wordt: per automatische incasso (ineens of in termijnen) in ineens via iDeal. Meer informatie over contributie, tarieven en inning van de contributie vind je;[hier]

Bij aanvraag (proef-)lidmaatschap ontvangt u binnenkort een bevestigingsmail van de ledenadministratie. U bent verder akkoord gegaan met de statuten, het huishoudelijk reglement en het contributiereglement.

Persoonlijk

(datum: dd-mm-yyyy)

Contact info

Financieel

Overige informatie

Inschrijving

Clubtaken
  MHCZutphen is een vereniging die draait op de inzet van leden en op ouders van jeugdleden. Wij doen dan ook een beroep op u om een bijdrage te leveren als vrijwilliger van de club. Welke clubtaak vervult U of wilt U graag vervullen ? Maak een keuze.

KNHB Lidmaatschap
Logo KNHB

Door jouw aanmelding als lid van de vereniging, machtig je de vereniging om jou als lid aan te melden bij de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB).

Jouw persoonsgegevens

De gegevens zoals vermeld op dit inschrijfformulier worden opgenomen in het ledenbestand van de vereniging en worden alleen gebruikt voor doeleinden die verband houden met activiteiten van de vereniging. De vereniging is uit hoofde van haar lidmaatschap van de KNHB verplicht jouw naam, geslacht, geboortedatum, adres, telefoonnummer en e-mailadres door te geven aan de Koninklijke Nederlandse Hockey Bond (KNHB), omdat je als nieuw lid automatisch tevens lid van de KNHB wordt. Deze gegevens worden tevens opgenomen in de ledenadministratie van de KNHB. Voor meer informatie over de wijze waarop de KNHB uw persoonsgegevens verwerkt, verwijzen wij naar de privacyverklaring van de KNHB.