MIXED HOCKEY CLUB ZUTPHEN
terug naar vorige scherm
9-4
Weetje van de week (3)

Voor het nemen van de strafbal vraagt de scheidsrechter aan beide spelers of ze klaar staan. Als beiden knikken, pusht de aanvaller de bal in het doel. De scheidsrechter had nog niet gefloten. Wat is de juiste beslissing?
1. Doelpunt
2. Strafbal opnieuw nemen
3. Strafbal eindigt zonder doelpunt


15-04: Het enige juiste antwoord is B.
 
 
Chuesy Klein, 10-4-2018 @ 11:19:11
2. Strafbal opnieuw nemen
Jet van der Vegt, 10-4-2018 @ 16:43:27
3
Jet van der Vegt, 10-4-2018 @ 16:44:30
2
Geert de Groen, 11-4-2018 @ 8:52:42
2. Indien hij mis was niet nog eens laten spelen 😉
Julia Kroes, 13-4-2018 @ 17:50:39
2
Karlijn ten Dam, 13-4-2018 @ 23:04:51
2
Lotte van Voorden, 14-4-2018 @ 8:32:28
2
Caroline de Groen, 15-4-2018 @ 13:02:10
2

Reageren op het nieuws?
reactie
lidnummer
wachtwoord
 
  :) = :( = 8) = O-) = ;) =
:*) = -:-) = :O = :9 = L) =
^O^ =