12 September

Bestuursvacatures!

Penningmeester
Aan het eind van seizoen 2018-2019 stopt de huidige penningmeester met zijn werkzaamheden. Om die reden willen we nu al vast op zoek naar een inkomend penningmeester, zodat hij/zij goed ingewerkt kan worden. Meer informatie? Mail naar [email protected].

Organisatie & Sport
Oktober 2018 stoppen de werkzaamheden voor het huidige bestuurslid Organisatie & Sport. We komen graag in contact met iemand die zich bezighoudt met de organisatie van de wedstrijden, de wedstrijdtafel en arbitrage. Wil je meer weten? Mail dan naar [email protected].

Sponsoring & Communicatie
We zoeken met spoed een bestuurslid Sponsoring & Communicatie. Een uitdagende functie voor iemand die houdt van pionieren en netwerken. Wil je meer weten? Mail dan naar [email protected].

EFA
Evenementen en Feesten zorgen voor binden en boeien bij MHCZutphen. Ben jij planmatig, kun je goed vooruitkijken en goed de behoeften van verschillende doelgroepen inschatten? Mail dan naar [email protected].