26 September

Vriendjes en vriendinnetjes-dag op 13 oktober a.s.

Op 13 oktober organiseren wij voor de jongste jeugd (Benjamins, F en E6 en voor kinderen tot 8-jaar) een vriendjes en vriendinnetjes dag. Vriendjes of vriendinnetjes die niet op hockey zitten, maar wel graag een keer mee willen doen zijn dan van harte welkom.

Op die dag zetten wij oefeningen en wedstrijdjes uit op de velden voor een leuke kennismaking met hockey.

Tijd: 09.15 uur verzamelen, 9.30 – 10.30 uur oefeningen/wedstrijden. Om uiterlijk 10.45 uur stoppen we ermee.

Vriendjes en vriendinnetjes kunnen zich aanmelden bij:   [email protected] voor de benjamins en

[email protected]voor de F en E en kinderen tot 8 jaar.

Vermeldt hierbij de naam van het kind dat al lid is, de naam en leeftijd van vriendje(s)/vriendinnetje(s) en een e-mailadres en telefoonnummer van het/de vriendje(s)/vriendinnetje(s).