13 Oktober

Aan de slag met de spelregelcursus!

Begin deze week hebben 160 jeugdleden uit A, B én C-teams en een aantal volwassenen een login voor de e-learningscursus van de KNHB ontvangen. De cursisten doorlopen 6 thema’s, zoals spelsituaties, spelregels en signalen. We vroegen een enthousiaste C-speler, die op de eerste avond al 50% van de e-learning doorlopen had, naar haar ervaring:

"Het is duidelijk en makkelijk te begrijpen met de plaatjes erbij. En het is fijn dat je de vragen soms nog een keer krijgt. Ik ben meteen begonnen omdat ik volgende week ook toetsen heb voor school.”

A.s. dinsdag en woensdag zijn de eerste cursusavonden op het clubhuis. De theorie uit deze e-learning is dan een prima basis.

Op woensdag 14 of donderdag 15 november a.s. zijn de examens gepland. Alle deelnemers krijgen extra informatie via de mail.

Vragen? Mail ons via [email protected]