8 Maart

MHCZutphen vanaf 1 maart cashless

Bij Mixed Hockey Club Zutphen kun je vanaf 1-3-2019 alleen nog maar cashless betalen

Beste leden en bezoekers van MHC Zutphen,

MHC Zutphen ‘’rekent af’’ met cash geld en dit houdt in dat je met ingang van 1 maart 2019 alleen nog met PIN kunt betalen in het clubhuis. Betalen met contact geld kan dan niet meer.

Waarom?

Het bestuur vindt het vanuit het oogpunt van veiligheid, risico’s en kosten gewenst om geen contant geld meer op de club te hebben. Sinds jaren kun je al met PIN je aankopen in ons clubhuis afrekenen en het laatste jaar bestond al zo’n 75% van de baromzet uit PIN-betalingen. Daarnaast gaat het afrekenen bij de kassa sneller en er zijn geen vergissingen meer bij het teruggeven van wisselgeld. Nu we met ingang van 1 maart niet langer een vaste kantinebeheerder hebben, is het niet meer verantwoord om contant betalingsverkeer te hanteren in ons clubhuis.

We vragen een ieder hiervoor om begrip en neem dus je pinpas mee naar de hockeyclub! Dank daarvoor.