8 Maart

Opening clubhuis

Nieuws afbeelding De trainingen weer gestart en zaterdag spelen veel teams een wedstrijd. We hopen dat we heel mooie wedstrijden en fijne trainingen gaan zien! Een paar praktische zaken zijn van belang:

• We hebben nog geen clubhuisbeheerder en geen inkoper. Om die reden zijn openingstijden aangepast en is een beperkt assortiment beschikbaar. In de bijlage is een uitgebreide toelichting te lezen.
  • Vanaf deze week rekenen we in het clubhuis alles met de pin af.
  • We verwachten dat iedereen de velden en het clubhuis netjes achterlaat.
  • We rekenen erop dat iedereen de spullen in het materiaalhok opruimt.
Heb je na het lezen interesse om als vrijwilliger achter de bar op zaterdag of zondag te helpen, of te ondersteunen bij inkoop? Laat het ons weten, je bent van harte welkom! Mail naar [email protected] of [email protected].

Wil je op een andere manier een bijdrage leveren aan MHCZutphen? Ook dan zijn reacties welkom.

Samen houden we de club gezond en sportief.

Bestuur MHCZutphen,
Sigrid van der Kamp, bestuurslid Facilitair