24 Mei

Opzeggen lidmaatschap vóór 1 juni a.s.

Beste hockeyer,

het hockeyseizoen nadert alweer zijn einde. De laatste weken verliepen helaas anders dan we gewend zijn. Gelukkig zijn we weer gestart met trainingen en de KNHB gaat er vanuit dat in september a.s. de competitie 2020-2021 kan opstarten!

De Technische Commissie start binnenkort met de teamindelingen voor het seizoen 2020-2021 en deelt jou dan ook weer in in een team. De planning is dat er vanaf half juni wordt getraind door de nieuwe teams. Bovendien gaan de trainingen langer door dan de afgelopen jaren, zeker tot 6 juli

Waarschijnlijk wordt er een 2e damesteam gevormd. Als je meer informatie wilt, stuur dan een mail naar [email protected]

Als je toch je toch besluit om MHC Zutphen aan het eind van dit seizoen te verlaten, dan wijzen wij je er op dat je kunt opzeggen tot uiterlijk 1 juni 2020Opzeggen doe je door een mail te sturen naar de ledenadministratie ([email protected]). We zouden het waarderen als je een reden van de opzegging invult, wellicht kunnen we hier als club iets mee doen! Van de ledenadministratie ontvang je dan een bevestiging van je opzegging.

Let op:

De uiterste opzegdatum is dus zondag 31 mei 2020Bij te late opzegging ben je verplicht het volgende seizoen contributie betalen, ook als je niet gaat spelen! (Zie berichtgeving website bij contributie: https://mhczutphen.nl/files/library/faq/contributie.pdf).

Als je al eerder een afmelding hebt doorgegeven aan de ledenadministratie (dus niet uitsluitend aan bijvoorbeeld je coach en/of trainer) en is deze aan jou bevestigd, dan hoef je dit uiteraard niet nogmaals te doen.

namens het bestuur,

Marijke Kamphuis, secretaris