20 September

Wat een feest!!

Feest
Wat een feest het afgelopen weekend! Het begon zaterdag al goed met heel veel mooie wedstrijden, een gezamenlijke lunch tussen gastteam en tegenstander, er was zon en heel veel gezelligheid.
Gisteren hadden we de eerste Super Sunday van dit seizoen en vrijwel alle teams speelden thuis. Er werd geknokt om de punten, bezoekers konden rekenen op mooie acties, konden gebruik maken van een uitgebreid aanbod lekkers in het clubhuis en op het terras. En H1-D1 sloten de dag af met een team-BBQ.

Dank je wel
Dank aan alle vrijwilligers die het mogelijk hebben gemaakt een feestje te bouwen op de club. We zien iedereen graag terug op het volgende Super Sunday weekend.

Zondag 26 september
Komende week staat in het teken van ledenwerving. We zijn te zien in de krant en organiseren een Open Dag samen met alle sportclubs van Zuidveen op zondag 26 september. @Vertel je iedereen hoe gezellig het is bij MHCZutphen?

@Volg ons op Insta en FB, en dan volgen we jullie team ook -:))