14 November

C-19, we doen een beroep op ieders verantwoordelijkheid

Zoals bekend hebben we te maken met nieuwe maatregelen. Dit betekent o.a. dat het de komende weken voor bezoekers en supporters niet toegestaan is het complex te betreden. We doen een klemmend beroep op iedereen. Wat vragen we?

Ben je speler of trainer?
  • Dan is het toegestaan het complex te betreden.
  • Ga voordat je gaat trainen thuis naar het toilet, en vul ook thuis je bidon.
  • Zodra de training is afgelopen, ga je direct naar huis en blijft niet staan bij de hekken of fietsenstalling.
  • De kleedkamers zijn op slot, alleen het invalidetoilet is open voor nood.
  • Dan mag je tijdens openingstijden van het clubhuis plaatsnemen op een vaste plek (je blijft dus niet staan en gaat niet wandelen). Daar word je QR-code gecheckt als je > 17 jaar bent.
Ben je ouder en/of taxichauffeur?
  • Dringend verzoek om niet tegen/bij de hekken te staan wachten.
  • Dringend verzoek te wachten in de auto en deze op de parkeerplaatsen te zetten, niet langs de groenstrook.
Check
  • Steekproefsgewijs checken we of iedereen zich aan de afspraken houdt.
  • De check door de senioren en veteranenteams komt hiermee te vervallen.