30 November

Grote Clubactie, een geweldig resultaat

Dit jaar hebben 260 jeugdleden (van Benjamins t/m C-teams) loten verkocht voor de Grote Clubactie. Elk lot kost € 3,- waarvan telkens € 2,40 naar de club gaat.
In totaal zijn er bijna 1.200 loten verkocht en daarmee haalden we € 2.800,- op! Een geweldig resultaat! Iedereen ontzettend bedankt voor het verkopen van deze loten en natuurlijk worden de kopers ook bedankt.
Het doel was de aanschaf van een speeltoestel en dat is zeker gelukt.
De top-10-verkopers hebben zaterdag hun prijzen gekregen: een Houx-cadeaubon of een Van Zuijlen bon. Daarnaast zijn er teamprijzen uitgereikt:
-J8E2 mag binnenkort lekker lunchen op de club
-MD1 krijgt in het voorjaar een clinic van leden van D1/H1 en ook een clublunch
-De eerste prijs ging naar J8E1. Zij mogen met z’n allen naar de Cinemajestic!

Heel veel plezier met jullie prijzen! Voor degenen die een lot hebben gekocht: het lotnummer staat op het bank-afschrift, vanaf 9 dec is bekend wie er welke prijzen gewonnen heeft.

Met vriendelijke groet,
Sponsorcommissie