16 Mei

Barindeling zaterdag 21 mei

Afgelopen zaterdag moesten barcieleden flink aan het werk, omdat in de middagshifts hulpouders niet kwamen opdagen. Heel jammer!
We gaan er vanuit dat dit komende zaterdag anders is. We zijn wat laat met het indelen, excuus hiervoor, maar we hopen dat we de ouders van Emma, Yara, Kane, Eline, Olivier en Tjitte gaan zien om als hulpouder het barcommissielid te helpen.

Belangrijke taken als hulpouder zijn het verzorgen van ranja voor de jeugd, de lunch voor teams, het netjes houden van het clubhuis en het terras. Hartstikke leuk om te doen, en een fijne bijdrage aan de club!

Samen houden we de club sportief en gezond