sponsoring_programma

Sponsoring van Mixed Hockey Club Zutphen

Hockey kent een lange traditie in Zutphen. MHCZutphen werd op 12 november 1907 opgericht en is daarmee de oudste hockeyclub in het oosten van Nederland. Ook is MHCZutphen een van de oudste sportverenigingen in de gemeente Zutphen. Onze club had haar thuisbasis jarenlang op de havezate de Boedelhof. In 2004 zijn we verhuisd naar de huidige prachtige locatie aan het Jelle Zijlstrapad op sportpark Zuidveen.

Anno nu is MHCZutphen een levendige, sportieve en gezellige vereniging voor jong en oud, waar veel mooie prestaties worden behaald. Onze club levert een belangrijke bijdrage in het sportaanbod van de gemeente Zutphen en omstreken.

‘MHCZutphen streeft ernaar dat iedereen op eigen niveau zo goed mogelijk leert hockeyen en plezier beleeft in de hockeysport.’

Onze club beschikt over vier hockeyvelden en een gezellig clubhuis. In ons mooie multifunctionele clubhuis kijkt men uit over de hockeyvelden. Er is veel ruimte voor leden en toeschouwers. Elk seizoen gaan we van start met plus minus 40 competitieteams, senior- en juniorteams. Voor de allerkleinsten is er op zaterdag de druk bezochte Benjamintraining. De veteranen en de trimleden genieten door de week en op zondag van het hockeyspel. Naar schatting ontvangen wij (in normale tijden) ca. 2.500 bezoekers per week, waarvan 1.250 in het weekend. MHCZutphen is een bloeiende vereniging met veel actieve vrijwilligers. Onze club telt ca. 650 leden.

Iedereen kan meedoen bij MHCZutphen. Wij zijn bekend om onze jarenlange ervaring met G-hockey. G-hockey is bedoeld voor spelers met een lichamelijke of verstandelijke beperking.

Sponsoring van MHCZutphen

MHCZutphen is een financieel gezonde vereniging. We hebben echter wel de hulp nodig van sponsoren om onze ambities waar te maken. Voor u als sponsor heeft onze club een grote commerciële waarde.

Met sponsoring van MHCZutphen krijgt u toegangtot onze gezellige familie hockeyclub met ca. 650 leden en de vele zakelijke connecties die bij onze club betrokken zijn. Een mooie kans voor u om heel gericht te adverteren met een groot bereik. Naast onze hoge bezoekers aantallen, zijn onze leden en ouders grotendeels permanent ingelogd op de LISA App in de MHCZutphen community. In deze app communiceren we trainingen, wedstrijden, uitslagen, standen, nieuws en evenementen. We zijn bijna dagelijks actief op social media en maandelijks brengen we een nieuwsbrief uit.

Wist u dat het bewezen is dat het adverteren bij een sportclub zorgt voor een meerwaarde? Het wekt bij mensen de positieve associatie op van ‘zaterdag op het sportveld’.

Tot slot toont u met sponsoring van MHCZutphen uw maatschappelijke betrokkenheid. U draagt met uw sponsoring bij aan onze maatschappelijke taak binnen de regio Zutphen.

Hoe kunt u MHCZutphen sponsoren?

MHCZutphen biedt een breed aanbod aan sponsormogelijkheden;reclameborden, narrowcasting, vermelding op de website, social media kanalen, zichtbaarheid in de Lisa app, vlaggen, dugouts, enz.

Als sponsor kunt u een team sponsoren door de teamkleding van uw beeldmerk te voorzien. Alle teamleden zijn dan twee seizoenen gekleed in een trainingspak of hoodie met uw bedrijfsnaam. De teamkleding wordt verzorgd en geleverd door onze sponsorpartners van sportartikelen, Houx Sport en Geco Sportswear.

Genoemde prijzen zijn per jaar en excl. BTW

Teamsponsoring trainingspakken

Teamsponsoring hoodies

€ 750

Geeft u de voorkeur aan een vast sponsorpakket? MHCZutphen biedt u de volgende pakketten aan.

Genoemde prijzen zijn per jaar en excl. BTW

Sponsorpakket 1

€ 250

• Reclamebord/-doek langs veld 2 of 3

• Vermelding op website

Sponsorpakket 2

€ 400

• Reclamebord/-doek langs veld 4

Sponsorpakket 3

€ 500

• Reclamebord/-doek langs veld 1

Sponsorpakket 4

€ 750

• Reclamebord/-doek langs veld 1 of 4

• Social media pakket

Het social media pakket van MHCZutphen biedt een unieke toevoeging aan de sponsorpakketten. Hiermee wordt de zichtbaarheid van u als sponsor binnen en buiten de vereniging sterk vergroot. Een mediateam, bestaande uit enthousiaste vrijwilligers, maakt films, foto’s en verhaallijnen over en voor onze sponsoren. Deze content wordt gedeeld op onze Facebook en Instagram pagina’s.

Bij alle sponsorpakketten waarbij een bord/doek deel uitmaakt, zorgt de sponsor voor het laten maken van het bord of doek bij Hilarius Creatieve Reclamemakers uit Brummen, onze partner op dit gebied.

Naast onze aantrekkelijke sponsorpakketten kunt u ook in overleg zelf uw ideale sponsorpakket samenstellen. Maatwerk is bij MHCZutphen altijd mogelijk. Denk hierbij aan teamsponsoring, evenementensponsoring en sponsoring in natura. Wij gaan graag met u in gesprek.

Interesse in samenwerking?

Enthousiast geworden? Neem gerust contact met ons op: [email protected]
Wij gaan graag met u in gesprek om met u op zoek te gaan naar de ultieme win-win situatie voor uw sponsorbijdrage.

Alleen samen houden we Zutphen sportief en gezond.