29 Oktober

Deze week ontvang je een mail over de contributie van MHCZutphen

Best clublid.

Deze week ontvang je de contributiefactuur van MHCZutphen voor seizoen 2019-2020 op je emailadres. Van de contributies betalen we allerlei zaken die met hockey te maken hebben: van administratiekosten voor de KNHB tot en met veldhuur, schoonmaak, verlichting, materialen en trainers. Wil je jouw contributietarief voor dit seizoen weten? Kijk dan achter de inlog bij de ALV-stukken: Contributietarieven en -voorwaarden 2019-2020. De factuur wordt gestuurd via ClubCollect. In het mailbericht dat je deze week ontvangt, staan de mogelijkheden aangegeven voor directe betaling (via iDeal) of automatische incasso.

Het betaalverzoek van ClubCollect wordt verzonden naar het eerst bij ons bekende emailadres (na inloggen op onze website zichtbaar onder 'Profiel / Algemeen email'). Check goed op dit bij ons bekende emailadres op de goede ontvangst van je contributiefactuur. Mocht je geen betaalverzoek ontvangen deze week, neem dan contact op via [email protected].

Nadere informatie over ClubCollect en contributie-inning vind je verder op onze website (achter de inlog) op: Contributie-inning MHCZutphen.

Bestuur MHCZutphen