21 November

Vanavond 21 november, Succes maken we samen

Nieuws afbeelding Succes maken we samen! Het vervolg, vandaag, 21 november

Heb je de mooie tekeningen al gezien die in het clubhuis hangen? Deze tekeningen zijn een weergave van de 'Succes maken we samen!'-bijeenkomst voor de zomer. Op de tekeningen kun je zien en lezen wat de leden en ouders vinden van MHCZ: Wat gaat goed? Wat kan beter? En het belangrijkste: welke ideeën zijn er om het nog leuker te maken op onze hockeyclub? Heb je de tekeningen nog niet gezien, neem dan snel een kijkje!

We nodigen alle leden en ouders van harte uit om vanavond donderdag 21 november om 19:30 naar het clubhuis te komen om mee te praten over welke ideeën moeten worden uitgevoerd en over hoe we dat samen kunnen doen. We hopen dat weer zoveel mogelijk leden en ouders mee komen doen, want: Succes maken we samen!

Meld je snel aan voor deze avond door op deze mail te antwoorden. Dan weten wij meteen hoeveel bitterballen we moeten inkopen voor de gezellige afsluitende borrel :-).

Heel graag tot vanavond!

Werkgroep vereningsondersteuning,