6 November

Bedankt voor uw stem!

Nieuws afbeelding MHCZutphen deed mee Rabo Clubupport. Donderdagavond 5 november mochten wij van de Rabobank deze geweldige cheque in ontvangst nemen. De opbrengst gebruiken wij voor aanpassingen in ons clubhuis.

Met Rabo ClubSupport biedt de Rabobank kennis, netwerk en financiƫle ondersteuning aan clubs en verenigingen. Om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Leden van de Rabobank mochten bepalen welke club financiƫle ondersteuning ontvangt. Dit deden ze door te stemmen op de club naar keuze.

Wij bedanken de Rabobank en u voor uw stem op ons! #clubsupporttwenteachterhoek

Bijlage