8 November

Sponsorcontract Volvo Nieuwenhuijse

Sponsorcontract
Vrijdag 30 oktober 2020 tekende Volvo Nieuwenhuijse een prachtig nieuw sponsorcontract met MHCZutphen. Het gaat om een driejarig contract, waaraan tevens een voor de club aantrekkelijke Clubbonus van Volvo Cars Nederland is gekoppeld. Ricardo Boerkamp en Richard Sommer, van de sponsorcommissie, zijn blij met deze mooie samenwerking. "Al vele jaren heeft MHCZutphen een nauwe band met Volvo Nieuwenhuijse. Juist in deze tijd van Covid-19 kunnen we het als club nog meer waarderen dat het sponsorcontract met maar liefst drie jaar is verlengd." Volvo Nieuwenhuijse spreekt met de verlenging van het sponsorcontract veel vertrouwen uit in MHCZutphen. Beiden hebben dan ook enorm veel zin om de samenwerking te intensiveren. Speciale dank gaat uit naar René Cloo (Sponsoring & Events, Volvo Nieuwenhuijse Groep) en Michael Davidson, vestigingsmanager Volvo Nieuwenhuijse Zutphen.

Altijd al Volvo willen rijden? NĂș doen!
In het kader van de Volvo Clubbonus is het nu dé gelegenheid om een nieuwe Volvo aan te schaffen of te leasen. Daarmee rijdt u niet alleen in een auto van gerenommeerde Zweedse kwaliteit, maar u steunt er ook uw eigen hockeyclub mee. Wanneer u als actief lid of ouder van een actief jeugdlid een nieuwe Volvo aanschaf of least, krijgt de club een sportieve bonus van €1000,-. Bij aankoop van een Volvo Select occasion  bedraagt de bonus €500,-. Belangstelling? Neemt u dan contact op met onze eigen sponsor Volvo Nieuwenhuijse Zutphen!

MHCZutphen
Sponsoring & Communicatie