16 November

Positief? Kom niet naar de training

Bij klachten blijf je thuis, dat snapt iedereen.

Ben je positief getest? Kom niet naar de training
1. Volg altijd de aanwijzingen van de GGD op;
2. Meld aan je team dat je besmet bent; iedereen is dan alert.
3. Meld ook aan je trainer dat je besmet bent; de trainer meldt het aan de technisch coördinator (Sebas of Tim)
4. Ben je besmet en geef je zelf training? Meld het aan de technisch coördinator (Sebas of Tim). Samen met hen wordt gekeken of de training afgezegd wordt of overgenomen.

Als je besmet bent, dan geldt dat je pas weer mag trainen als je 24 uur géén klachten meer hebt gehad, én het minimaal 7 dagen geleden is dat je ziek werd. Je kunt dus na de besmetting minimaal 7 dagen niet meer trainen of oefenwedstrijden spelen. Da's jammer, maar doe het voor jezelf én de ander.