28 Februari

Fantastisch klusweer

Zon, lekkere temperatuur en goed gezelschap. Wat willen we nog meer?

Vandaag hebben veel vrijwilligers onder aanvoering van Mila en Ronald gezorgd dat rondom het clubhuis het er weer netjes uitziet. Nadat aanmeldingen wat aarzelend op gang kwamen, ging het vanaf vrijdag als een dolle. Naast veel ouders kwam MB1 en MC1 ook de handen uit de mouwen steken. Good Girls! En die hadden weer broers meegenomen, ja ja... Dugouts zijn opgefrist, er zijn banners opgehangen, de lavendel in frisse bloembakken gepoot, de bankjes van Clim en Maarten hebben hun definitieve bestemming en oh oh oh, wat is er veel onkruid gewied.

Beste klussers, veel dank voor deze inspanningen en graag tot ziens op het veld!

Hartelijke groet,
Team Faciitair