19 Maart

Nieuw shirt

Frisse start

Een nieuw seizoen, een nieuw begin na Corona en een nieuwe sponsor. Laten we een frisse start maken!

Jarenlang heeft onze vereniging in het huidige tenue gespeeld. Sinds het begin van dit seizoen werken we intensief samen met Houx Sport en Geco als nieuwe sponsor. Eén onderdeel is de afspraak dat we aan begin van het seizoen starten met nieuwe shirtsponsoring, verzorgd door een nieuwe kledingleverancier (Geco).

Als club stralen we graag eenheid en uniformiteit uit en het lijkt ons dan ook fantastisch om binnenkort iedereen in een nieuw shirt te zien spelen! Om het volgende seizoen allemaal in mooie nieuwe kleding te kunnen spelen, moeten we uiterlijk 31 maart a.s. het ontwerp van onze keuze doorgeven aan de leverancier.

Keuze ontwerp nieuw shirt

Het bestuur heeft de Sponsorcommissie gevraagd om samen met de sponsor/leverancier een voorstel te doen voor een nieuw shirt. Uit alle ontwerpen er twee er twee uitgekozen die we aan jullie voorleggen. De kleurencombinatie groen met zwart is vastgelegd in de reglementen, die veranderen dus niet. Je kunt wel kiezen uit 2 modellen en je kunt aangeven welk van de 2 kraagjes je voorkeur heeft. Klik hiervoor op onderstaande link.

Denk mee, en stem op je favoriete shirt! Doe dit uiterlijk op zondag 28 maart 2021!

Keuzeformulier shirtontwerp MHC Zutphen

Het ontwerp met de meeste stemmen wordt ons nieuwe clubshirt met ingang van het nieuwe seizoen. Het nieuwe shirt kan op details mogelijk licht afwijken van de impressie in het keuzeformulier. Je mag natuurlijk maar 1 keer stemmen. Om een indruk van de hoeveelheid te bestellen maten van shirts, wordt in het keuzeformulier gevraagd je maat in te vullen.

Op basis van de huidige planning, hangen de nieuwe shirts vanaf 1 juli in de winkel bij Houx. Voor het einde van dit seizoen, informeren we je verder over het aanschaffen van de nieuwe clubshirts. Dan kan je voor de start van het nieuwe seizoen in een fris en fraai tenue het veld op kunt met je hockeyteam! Voor de duidelijkheid, de sokken en rokje/broek blijven gelijk.

Andere clubkleding met ingang van het nieuwe seizoen

Daarnaast is er met ingang van het nieuwe seizoen ook een keuze gemaakt voor:

·Teamkleding, door een team op eigen verzoek zelf aan te schaffen. De aanschaf kan (deels) bekostigd worden door sponsoring, maar daartoe gaat het team zelf op zoek, net als nu.

·In samenwerking met Geco en Houx is één team trainingspak gekozen. Dit pak kan door teams worden aangeschaft. Dit zorgt voor eenheid en een uniforme uitstraling van de teams van MHC Zutphen naar buiten toe.

·Heb je geen sponsor of geen budget voor een compleet trainingspak, maar wil je er wel allemaal hetzelfde uitzien? We krijgen ook een toffe clubhoodie. Die kan je ook met je hele team aanschaffen.

Voordat de nieuwe teamkleding en de hoodie in de winkel te koop zijn, geven we jullie natuurlijk nog een update over hoe deze eruit komt te zien en wanneer deze beschikbaar is!

We hopen op een hoge respons voor deze stemronde.

Met vriendelijke groet,

De Sponsorcommissie,