14 April

Gevraagd: hockeysticks

Heb je een oude, ongebruikte hockeystick staan? Gun ze een tweede leven op de club! Wij kunnen ze goed gebruiken voor clinics voor nieuwe leden of beginnende hockeyers!

Je kunt ze afgeven bij het clubhuis. Mocht deze dicht zijn, leg ze dan op de bank onder het afdak. Graag aangeven dat het een gift is, doe ze b.v. in een plastic zak met MHCZ er op (dat het voor ons duidelijk is dat het geen gevonden voorwerp is).

Wie weet kom jij je stick dan weer tegen op het veld!

Tip: gebruik je de stick niet meer, maar vind je het moeilijk om afscheid te nemen van die fijne stick? Doe zoals Marie Kondo: neem een foto van jezelf mét stick en het afscheid nemen gaat makkelijker. Wedden? En oh ja, die foto mag je sturen naar [email protected].

Super bedankt!