10 September

Nieuw clubshirt... koop 'm snel en ruil 'm om

•  Vanaf nu, start seizoen 2021/2022, spelen we met MHC Zutphen in nieuwe clubshirts
  • Om in de competitie mee te spelen, speelt het hele team in de nieuwe shirts met daarop de logo's van de nieuwe sponsoren
  • We zijn trots op de nieuwe sponsoren Fenk Advocaten en Argos die ons clubshirt sieren
  • Dus als je het nieuwe shirt nog niet hebt… schaf ‘m dan zo snel mogelijk aan
  • Halverwege het seizoen komen er nieuwe vervangende shirts, waarbij je je nieuw gekochte shirt kosteloos omruilt
Hard gewerkt

De sponsorcommissie heeft samen met Houx Sport en Geco de afgelopen maanden hard gewerkt om nieuwe clubshirts op tijd in de winkel te krijgen. De nieuwe clubshirts kwamen afgelopen weekend nét op tijd aan in de winkel van Houx Sport. Helaas voldoet het shirt niet aan de eisen en wensen van de club, waaronder de kleur groen van de shirts. Jammer voor iedereen, dus zijn we snel tot een oplossing hiervoor gekomen.

Wat vragen we van jou?

Om als teams in een uniform shirt te spelen en om onze nieuwe sponsoren zichtbaar te dragen, koop je nu het nieuwe shirt in de winkel bij Houx Sport. Deze kun je direct meenemen. Onze leverancier laat nieuwe shirts maken en laat die naar Nederland komen. Het produceren van de shirts en het vervoer naar de winkel duurt in deze tijd best lang; we verwachten deze in februari ’22. In februari kun je gegarandeerd je nieuwe clubshirt kosteloos, tegen inlevering van je clubshirt (voorzien van het Fenk-logo) omruilen voor een nieuwe. Als je huidige nieuwe shirt bedrukt is met rugnummer en/of je naam, wordt dit bij de omruilactie kosteloos ook op je nieuwe shirt gedrukt.

We vinden het natuurlijk jammer dat de nieuwe shirts niet van de gewenste kwaliteit zijn. En we zijn heel tevreden met deze goede en snelle oplossing die we hierin samen bereikt hebben. We vragen voor het aanschaffen van de nieuwe shirts en de omruilactie jullie begrip en sportieve medewerking.

Dit zodat we als spelers van MHCZutphen in mooie nieuwe clubshirts lopen, onze mooie clubkleuren dragen en onze sponsoren de best mogelijke presentatie en uitstraling geven op onze tenues.

Trainingspakken

Bij de trainingspakken is gebleken dat de pasvorm voor sommigen niet optimaal is. Daarom werken we aan een aangepaste pasvorm van nieuwe broeken van de trainingspakken. Dit is sneller te realiseren dan de shirts. De verwachting is dat de nieuwe broeken rond de herfstvakantie beschikbaar zullen zijn.

Met vriendelijke groet,

Bestuur MHCZutphen