16 September

Grote Clubactie start!!

Vanaf a.s. zaterdag mag je verkopen!

In de brief (die je ook via de mail hebt ontvangen) staat alles uitgelegd: je kunt loten verkopen via het formulier, maar ook via de QR-code. De QR-code staat voor op je boekje. Zaterdag krijg je een mail met je QR-gegevens, zodat je je aantal verkochte loten makkelijk kan inzien. Het klinkt ingewikkeld, maar het spreekt allemaal voor zich!

Vragen?

De meeste leden (C-, D-, E-, F-leden en Benjamins) hebben de verkoopboekjes opgehaald, er liggen nog een paar bij de bar. Bij vragen kun je mailen naar [email protected]

Superleuke prijzen

Er zijn superleuke prijzen te winnen! Eind november is duidelijk voor wie die zijn. Voor de 3 top verkopers hebben we kadobonnen van Houx ter waarde van € 150,-, €100,- en € 50,-. Ook hebben we bonnen van Van Zuijlen (waarmee je tegen die tijd lekkere chocoladeletters kan kopen!).

Teamprijzen

Daarnaast hebben we een paar leuke team-prijzen. Je kan bijvoorbeeld met je hele team naar de Cinemajestic of je krijgt een super clinic van leden van het Dames- of Herenteam of je kan lunchen op de club. De prijzen zijn voor de teams die de meeste loten verkopen (gecorrigeerd naar aantal teamleden).

We wensen jullie heel veel succes en plezier met de verkoop!

Super Sunday op 19 september

Kom zondag 19 september naar de club! Het is namelijk Super Sunday: vanaf 10 uur is het Clubhuis open, er is allerlei lekkers en er worden de hele dag wedstrijden gespeeld. We rekenen op veel bezoekers. Fun om naar de wedstrijden te kijken en misschien zitten er wel lotenverkopers bij -:))