19 November

Nieuwe bordjes

Het ziet er allemaal weer spic-en-span uit. Nieuwe velden, de bar was al opgeknapt en de rommel is bijna opgeruimd. We hebben de velden ook voorzien van nieuwe bordjes, met heel mooie verwijzingen naar vroeger! Veld 3 en 4 hebben hun bekende namen wel gehouden, maar veld 1 en 2 verwijzen dus naar de oude namen, de oude plek van de hockeyclub en het jaar waarin de club is opgericht.

Nieuw is dat we een speciale parkeerplaats hebben voor vrijwilliger van het jaar! Dit jaar zijn dat Lieke en Daan. Die mogen afwisselend tot de volgende ALV gebruikmaken van de speciale parkeerplek. Dit doen we omdat we op die manier willen laten weten dat ze speciaal zijn voor ons. Wel even opletten bij het inparkeren.