30 November

Zaalhockey update

Nieuws afbeelding Zaalhockeytrainingen zijn afgelast

Zoals bekend zijn zaalhockeytrainingen afgelast vanwege nieuwe C-19 maatregelen, hierover hebben we afgelopen zondag een bericht gestuurd. We hebben begrepen dat de KNHB alles op alles zet om de competitie door te laten gaan, en alle mogelijke scenario’s bekijkt. Het zou fantastisch zijn, als iedereen kan blijven spelen.

Trainingen in het weekend

Totdat er een ander bericht komt, gaan de zaalhockeywedstrijden zoals gepland door, waarbij tijden wel kunnen wijzigen tov het oorspronkelijke schema. De bond werkt op dit moment hard aan een aangepast schema. De gepubliceerde wedstrijden in Lisa zijn allemaal onder voorbehoud. Om je conditie te onderhouden en te blijven oefenen met je technieken, is het vanaf dit weekend mogelijk om te trainen op de velden, zowel op zaterdag als zondag. Aanstaand weekend zijn er nog enkele wedstrijden, maar daaromheen kun je een training plannen, of oefenwedstrijden. Op veld 1 is ondertussen het videosysteem in gebruik genomen. Heel fijn als je op beeld ziet wat je goed doet, en waar je nog aan kunt werken. Als je hiervan gebruik wilt maken, moet je dit aanvragen bij het Marcel Kuiten en Bart Aarsen, lijncoördinatoren. De planning van de velden loopt via het wedstrijdsecretariaat.

Hockey-instuif voor Jongste Jeugd op woensdagmiddag

Voor de Jongste Jeugd is het mogelijk om op woensdagmiddag te komen hockeyen op het veld. De JJ-leden kunnen vanaf woensdag 8 december terecht tussen 15.30 en 17.00 voor de hockey-instuif.

Keepersmaterialen

Hét moment om je keeperstassen op orde te brengen, is zaterdag 4 december. Tussen 09.00-12.00u kun je je tassen laten aanvullen, Jochen, Gaby, Ronald, Sebas, Liliane en Tim helpen hierbij. Daarvoor of daarna, kan dat dus niet!

Contributievragen

Direct na het annuleren van de trainingsmogelijkheid, bereikten ons vragen over de contributiefactuur. Gelet op het feit dat de bond er alles aan doet om de competitie te laten doorgaan, én er in het weekend trainingsfaciliteiten zijn, verandert dit niets aan de factuur. Mocht echter eind februari blijken dat er geen zaalcompetitie heeft plaatsgevonden, dan beraden we ons over gedeeltelijke teruggave, rekening houdend met gemaakte kosten.

Tot zover onze berichtgeving.

Met sportieve groet,

Bestuur MHCZutphen