informatie evenementen

EFA

De Evenementen Festiviteiten en Activiteiten commissie van MHCZutphen was bruisend, origineel en hartstikke actief. Samen met het Jeugdbestuur zorgde de EFA ervoor dat het op de club gezellig is. Momenteel is er geen EFA maar een tijdelijke werkgroep 'Actie in de taxi'. Zij bedenken teamfeesten, organiseren kampen en zijn ‘in’ voor het organiseren voor hockeydagen op verzoek. Al deze activiteiten dragen bij aan het clubgevoel van MHCZ waarbij prestatie en gezelligheid hand in hand gaan. Met elkaar werken ze ideeën uit, zijn verantwoordelijk voor de inkoop van materialen, uitnodigingen en organisatie van de festiviteiten. Zonder hulp van ouders van MHCZ-leden kunnen activiteiten niet uitgevoerd worden. Om die reden vraagt de werkgroep om helpende handen tijdens de verschillende feesten. Voor de Evenementen, Festiviteiten en Activiteiten wordt altijd een kleine bijdrage van het MHCZ-lid gevraagd, en proberen we sponsors te interesseren om de activiteiten financieel te ondersteunen.

Heb je ideeën, wil je helpen met activiteiten of heb je suggesties om het clubgevoel van MHCZ te versterken? Mail dan naar: [email protected].