organisatie_vrijwilligers

Wil jij je kennis of vaardigheden doneren??

Zonder vrijwilligers kan een sportclub niet bestaan. En dat geldt ook voor MHCZutphen. Zonder vrijwilligers is het minder gezellig, moeten te weinig mensen teveel werk verzetten, en loopt de contributie op naar grote hoogten. En dat willen de (ouders van) leden dan weer niet....

Vrijwilligers kunnen bij ons alle kanten op. We zoek vrijwilligers die een kortdurende, incidentele klus willen klaren of het plezierig vinden in een seizoen een langere bijdrage te leveren! En zeg nu zelf, hoe leuk is het om voor de club van je kind iets te doen? Tijdens trainingstijd, onder de wedstrijd of vanachter je computer in je thuissituatie. Lekker flexibel.

Jaarlijkse Meet & Greet

De jaarlijkse Meet & Greet heeft er voor gezorgd dat we nieuwe vrijwilligers binnenboord hebben gekregen, die samen met bekende vrijwilligers, de schouders er onder zetten. Er waren groen- grijsklussers die zich hebben gemeld, vrijwilligers voor VOG en vrijwilligerscontracten. Daarnaast zijn er ook mensen die graag als Vertrouwenscontactpersoon aan de slag willen, en natuurlijk coaches en trainers. Ben jij als ouder betrokken, maar heb je je nog niet opgegeven? Geen nood; stuur een mailtje naar [email protected]. want, we hebben jouw bijdrage ook nodig. We zeggen DOEN! En jouw kind vindt het ook leuk dat je dat doet, reken maar.

Waar zijn we naar op zoek?

Op dit moment zijn we op zoek naar enthousiastelingen voor:

• ledenwerfacties
  • materiaalbeheer en -onderhoud (grijs- en groenklussers)
  • de sponsorcommissie
  • administratieve taken
  • de communicatiewerkgroep
  • (duo) coördinatoren voor de technische commissie

Wat bieden we jou?

Ondanks het feit dat nog niet alle functies zijn vervuld, zijn we blij dat we betrokken vrijwilligers hebben, waar we op kunnen rekenen en die energie uitstralen! Om hen te ondersteunen en bedanken doen we het volgende:

• jaarlijkse Meet & Greet waarin we nieuwe vrijwilligers verwelkomen
  • een afsluitende borrel aan het einde van het seizoen
  • gratis een kopje koffie of thee met iets lekkers erbij tijdens het klussen
Dit doen we allemaal omdat we van elk seizoen een sportief en gezellig seizoen willen maken, voor en met onze leden.

Doe je mee?

Als ouder kun je je bij de inschrijving van je kind(eren) aanmelden als vrijwilliger. En dat zien we graag. Heb je dit niet gedaan en wil je alsnog kennis en vaardigheden doneren? Meld je dan aan bij [email protected] of [email protected]. We zien heel graag je aanmelding tegemoet.

Historie
De club bestaat al sinds 1907 en dat betekent dat er veel historie is opgebouwd. Ook als het gaat om vrijwilligers! Alle vrijwilligers zijn van belang, al zijn de voorzitters, penningmeesters en secretarissen vaak rollen die wat meer in het oog springen. De komende tijd willen we graag zoveel mogelijk voorzitters, penningmeesters en ook secretarissen in beeld gaan brengen, mét hun zittingsperiode. Weet jij als MHCZ-er precies hoe het zit? Laat het ons weten op [email protected].