10 Mei

Jij komt toch ook op 16 mei?

Nog niet opgegeven, doe het dan alsnog!

Succes maken we samen!

Alle ouders en leden van jong tot oud zijn welkom om op donderdag 16 mei om 19:30 uur in het clubhuis mee te praten over de toekomst van onze hockeyclub. Het wordt een leuke avond onder leiding van Jeroen Bijl, technisch directeur van de KNHB en vader van 2 van onze jeugdleden. Kom alleen of samen met je hele team. Hoe meer hoe beter!

Bij MHCZ kom je om te hockeyen. Maar een hockeyclub is meer dan trainen en wedstrijden spelen. Je kunt alleen hockeyen als alles goed is geregeld. Denk aan een veld, een bal en een scheidsrechter. Voor de derde helft: een gezellig clubhuis, met iemand achter de bar die limonade inschenkt of een tosti voor je bakt. Je kunt vast nog wel meer bedenken wat nodig is voor een gezellige en fijne hockeyclub, waar we samen (hockey)succes kunnen maken.

Samen, want de club, dat zijn wij allemaal!

Daarom willen we graag weten wat jij denkt en belangrijk vindt. Alles mag en kan op tafel komen op 16 mei. Dit is je kans! We zijn heel benieuwd.

De volgende vragen bespreken we in ieder geval:

·Wat verwacht jij eigenlijk van een hockeyclub?

·Wat mis jij bij MHCZ?

·Wat kan er beter bij MHCZ?

·Heb jij goede of leuke ideeën voor MHCZ?

·Wat vind jij nog meer belangrijk?

Om te weten hoeveel bitterballen we moeten bakken voor bij de afsluitende borrel, is het handig als je even laat weten of je komt. Antwoord snel op deze mail en meld je vandaag nog aan via [email protected] !

We zien jullie allemaal graag op 16 mei!

Werkgroep verenigingsondersteuning

Jeroen Gort, Erik Geerders, Danny Meuken, Ilse van Voorden en Vera van der Vegt