25 April

Vele handen maken licht werk

Het kan jullie niet ontgaan zijn!! We zijn op zoek naar vrijwilligers voor allerlei boeiende, uitdagende en flexibel uit te voeren werkzaamheden om de club gezond en sportief te houden. Het is ons de afgelopen weken gelukt voor de volgende onderdelen mensen te vinden die hun handen uit de mouwen gaan steken:
Technische Commissie > Lijncoördinator TC
Organisatie & Sport > Vertrouwenspersoon
Facilitair > Klussers (materialen)
Financiën > Administratief medewerker financiën
En dat is natuurlijk geweldig nieuws! Op een aantal belangrijke posten zijn we er in geslaagd mensen enthousiast te krijgen. Voor iedereen die belangstellend heeft gereageerd en de handen uit de mouwen wil steken is een ‘dank je wel’ hier op z’n plaats. Heel fijn!

Heb je nog niet gereageerd en wil en kun jij iets betekenen voor de club? Reageer dan snel. Nu kan het nog. Kijk op de pagina van de vacatures of mail je belangstelling naar [email protected].

Bestuur MHCZutphen