header foto header foto header foto header foto
28 November

Test je spelregelkennis!

Nieuws afbeelding

De scheidsrechter fluit in de cirkel van zijn collega, hij heeft een overtreding gezien van de aanvallende partij. Hij fluit en geeft een vrije slag aan het verdedigende team. 

Mag dit?

a) geen probleem, goed gedaan!
b) het is niet toegestaan te fluiten in de cirkel van je collega. 

Volgende week het antwoord en een nieuwe vraag.

LET OP!
De vragen hebben betrekking op veldhockey 11-tal, of het moet specifiek anders vermeld worden.  


Reacties

img

Indy Nijenhuis

28-11-2019 @ 22:02:34 |B

img

Femke Kuijn

30-11-2019 @ 13:04:54 |B

img

Phileine Jolink

30-11-2019 @ 13:05:29 |B

img

Jeske Brekveld

30-11-2019 @ 13:05:41 |B

img

Laurens Tissingh

2-12-2019 @ 7:24:11 |B

img

Daan Jansen

2-12-2019 @ 16:36:18 |b

Reageer op het nieuws