1 September

Rijders zelf indelen

Deze mail is vandaag naar alle coaches verstuurd.

Beste coaches van MHC Zutphen, we hebben jullie hulp nodig!

Het indelen van de rijders voor de uitwedstrijden is door de Corona maatregelen niet meer centraal te regelen. Bovendien hebben we op dit moment geen vrijwilliger die deze taak op zich kan nemen en er heeft helaas nog niemand gereageerd op de vacature op de site.

Ik vraag jullie om tot nader bericht de indeling voor het rijden zelf te verzorgen en de indeling in Lisa verwerken.

Probeer daarbij rekening te houden met de vrijstelling voor ouder(s) die al een vrijwilligersrol binnen de club op zich hebben genomen. De namen van de ouders die een vrijstelling hebben kunnen jullie vinden in Lisa onder "Overzichten” en "Organisatie”. Wij gaan er voorlopig van uit dat coaches zoveel mogelijk rijden.

De bardiensten worden nog wel centraal ingedeeld. Morgenochtend is deze indeling bekend. Graag ook rekening houden met deze indeling.

Hartelijk dank voor jullie medewerking.

Met vriendelijke groet,

Jochen Görtzen