18 Oktober

Trainen in de herfstvakantie? Gezondheid staat voorop

Wil je trainen? Gezondheid staat voorop! Uitgangspunt hierbij is:
  • je kunt met je team trainen in de herfstvakantie, mits dit bekend is en goedgekeurd door het wedstrijdsecretariaat én op het gebruikelijke tijdstip plaatsvindt.
  • je kunt met je team een oefenwedstrijd plannen, alléén op zaterdagen, na goedkeuring door het wedstrijdsecretariaat. Het wedstrijdsecretariaat bundelt dan zoveel mogelijk wedstrijden, zodat we onze verantwoordelijkheden kunnen nemen vwb de C-19 maatregelen.
  • je regelt zelf een scheidsrechter voor een oefenwedstrijd. Kom je er niet uit, mail dan tijdig je vraag naar [email protected].
  • wij wijzen een cv-verantwoordelijke aan, die zichtbaar aanwezig is.
We kiezen voor strakke regie op dit proces. Buiten het feit dat we verantwoordelijk zijn voor leden, en alles wat zich afspeelt op het complex, hebben we ons te houden aan de C-19 maatregelen. We doen hierbij een beroep op ieders verantwoordelijkheid.

Meer info is in het Nieuwsbericht MHCZ en Corona als bijlage te vinden.

Samen houden we club sportief en gezond