6 Juni

Meet&Greet - vooraankondiging

Op zaterdag 25 juni is het weer zover! Dan kun je voor het eerst in de nieuwe teamsamenstelling trainen op de Zutphense velden.

En, terwijl jij een balletje slaat, zien we graag dat één van jouw ouders aanwezig is (allebei mag ook!) om kennis te maken met de ouders uit het nieuwe team. En belangrijker nog; om met elkaar vrijwilligerstaken te verdelen. Dit is erg belangrijk, zodat we met elkaar de schouders eronder zetten. We hebben structurele klussen, klussen voor af-en-toe, en we zoeken mensen voor diverse commissies. We presenteren binnen enkele weken de klussen. Binnen enkele weken wordt ook de planning van die dag bekend.

Schrijf de datum van 25 juni dus vast in je agenda!